marți, 1 iunie 2010

Scrisoare pentru mine din viitor

Draga Deedee,

Astazi este 1 Junie 2010 . Afara ploua , este cam frig. Azi am fost la sco
ala pentru a repeta pentru spectacolul dinaintea banchetului. Am stat acolo o ora. M-am intalnit si cu Albert :X(iti mai amintesti de el? E prietenul meu) la scoala(a fost foarte cute,ca intotdeauna). Cand m-am dus acasa iar poua... Dupaia am ajuns acasa si ne-am uitat cu mama la un episod din 16 nd pregnant (partea cu Nikkole). Peste cateva ore ne-am dus la BILLA sa cumparam de mancare si niste lapte pentru tort . Dupa aceea am ajutato pe mama sa faca tortul ... si cam asta a fost tot. Am uitat sa spun ca Albert ma invitat la o petrecere in sc. 26 , dar nu m-am dus ( in primul rand pentru ca stii ca nu ne suportam cu astia din 26, in al doilea rand pentru ca ploua, iar in al treilea rand pentru ca nu cred ca ma lasa mama...si nici nu stiam unde e scoala) .

Acum ce fac? Am deja copii? Cariera? Sot?
Cine sunt prietenii mei acum? Mai tin legatura cu Timy si cu Deea? Dar cu Bee si cu Alle? Bibi si familia Kele ce mai fac? Sper ca sunt toti bine. Mai am ursuletu pe care l-am primit la nastere? Am atatea intrebari. Sper sa imi scrii inapoi.


Te-am pupat,

Eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu