luni, 7 iunie 2010

Semnificatia florilor


De curand am primit de la prietenul meu un trandafir rosu(dreapta) , si am auzit multe despre semnificatia florilor, asa ca m-am pus sa caut.
Cu mult timp in urma, in epoca victoriana, florile aveau o semnificatie puternica si fiecare dintre acestea transmitea o informatie clara despre sentimentele celui care le oferea fata de cel care le primea. Era metoda de comunicare de atunci dintre oameni, folosind florile pentru a exprima cuvintele care uneori erau greu de pronuntat.

Trandafir Rosu -Te iubesc, pasiune
Trandafir Roz - Fericire
Trandafir Galben - Prietenie
Trandafir Alb - Inocenta, puritate
Garoafa Rosie - Inima mea tinjeste dupa tine
Garoafa Roz - N-am sa te uit niciodata
Garoafa Alba - Dulce si draguta
Crizantema Rosie - Te iubesc
Crizantema Alba - Adevar
Crizantema Galbena - Iubire neimpartasita
Narcisa Galbena - Respect, veselie
Liliac Alb - Tinerete, frumusete
Liliac Roz - Prosperitate
Liliac mov Patat - Inceput de dragoste
Lalea Rosie - Dragoste
Lalea Galbena - Stralucire in viata
Nufar (lotus) - Iubire instrainata
Frezie - Prietenie
Orhidee - Magnific
Floarea soarelui - Adoratie

Ar trebui sa iubim florile, asa cum si ele ne iubesc pe noi… fara sa ceara nimic in schimb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu