miercuri, 23 iunie 2010

Sunt nebuna , so what?


In toata lumea exista macar un pic de nebunie. In mine exista multa. Unii oameni tot comenteaza ca "woai dar te faci de rusine" sau "daca ma intreaba cineva nu te cunosc". Uneori mai trebuie sa iesim din carapacea noastra , sa incercam lucruri noi si sa nu ne intereseze ce zic altii. Alaltaieri , de exemplu aproape mi-am aruncat guma in capu unui om de pe strada (LOL)...de fapt , mi-am aruncat guma in spate si acel om era in spatele meu si aproape i-am dat in cap cu guma. Am inceput sa radem toti ( Eu , Bee si omul ) deci nu-i stres. Apropo... ieri am fost la "PESCUIT" cu cea mai buna prietena a mea ,Bee :)) (nu imi aminteam cum se spune la "agatzat" si am zis pescuit ). Sau..ieri mi-a trimis Bee un reportaj foarte amuzant :

reporter : Cu ce va spalati pe cap?
baba : Cu otet
reporter : Dar de ce?
baba : de mere

deci lol
:))

So ... imi pare rau daca v-am plictisit cu "blah blah"-ul meu ... va poop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu